Audi A3 iegūst piecas zvaigznes Euro NCAP testā

"Euro NCAP" konsorcijs piešķīris jaunajam "Audi A3" visaugstāko iespējamo novērtējumu - piecas zvaigznes - par pasīvo drošību. Drošības pārbaužu rezultāti par pieauguša cilvēka aizsardzību frontāla, aizmugures un sānu trieciena gadījumā, kā arī bērnu drošību un gājēju aizsardzību padara jauno "Audi A3" par vienu no drošākajām automašīnām savā klasē.
Testa inženieri piešķīruši A3 modelim visaugstāko novērtējumu par vadītāja un pasažieru aizsardzību frontālās un sāniskās sadursmēs. Jaunajā "Audi A3" ļoti laba aizsardzība nodrošināta arī bērniem. "Euro NCAP" arī akcentēja atgādinājuma signālu par piesprādzēšanos priekšā un, īpaši, aizmugurē sēdošajiem. "Audi A3" standarta aprīkojumā iekļautas abas sistēmas.
Gājēju aizsardzība "Audi" ir galvenais jautājums, un autoražotājs A3 ieviesis izcilu risinājumu. Automašīnas priekšgala īpašais dizains un aktīvais motora pārsegs, kas sadursmes gadījumā tiek pacelts, izmantojot pirotehnisku atvēršanas mehānismu, palīdz atvieglot negadījuma sekas. Šāds aprīkojums palīdzējis "Audi A3" saņemt arī vairākas ļoti labas atzīmes šajā disciplīnā.
"Audi" arī augstu vērtē aktīvo drošību, kas nav iekļauta "Euro NCAP" vērtēšanas kritērijos. Piemēram, standarta tuvās gaismas padara "Audi A3" gājējiem pamanāmāku. Citas vadītāja palīgsistēmas, kā adaptīvā kruīza kontrole ar priekšā braucoša transporta līdzekļa detektora funkciju un "Audi" aktīvais pārkārtošanās asistents, "Audi" sānu asistents, ātruma ierobežojuma attēlojums vai atpūtas ieteikumi, tagad arī šajā kompaktklases modelī pieejamas kā papildaprīkojums. Tas pats attiecas arī uz apgaismes sistēmām, kā adaptīvā tuvo gaismu diapazona koriģēšana un papildaprīkojumā pieejamās LED tuvās gaismas, kas līdz šim bijušas pieejamas tikai lielās klases automašīnām.
Turklāt A3 standarta aprīkojumā iekļauta arī avārijas bremzēšanas sistēma "Multicollision brake" - drošības funkcija, kas 2012.gadā no Vācijas autobraucēju organizācijas saņēma balvu "Dzeltenais eņģelis". Izraisot automātisku bremzēšanu, šī funkcija vadītājam avārijas gadījumā var palīdzēt samazināt slīdēšanu un jaunu sadursmju izraisīšanas risku.
1997.gadā dibinātajā konsorcijā "Euro NCAP" darbojas pārstāvji no dažādu Eiropas valstu Satiksmes ministrijām, autobraucēju asociācijām, apdrošināšanas un patērētāju organizācijām. Konsorcijs plaši pārbauda jaunu automašīnu īpašības avārijas gadījumos. "Euro NCAP" testu prasības ir daudz augstākas nekā noteikuši Eiropas likumdevēji.
LASI VĒL
- Kāpēc elektromobilim nepieciešams siltumsūknis? (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kāds ir jaunais Škoda Kodiaq RS? (+ VIDEO)
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)