Jaguar bulkuvāģis XF Sportbrake

Foto: publicitātes foto
G. | 05.04.2012

Britu automarka Jaguar tikai divas reizes savā pastāvēšanas vēsturē piedāvājusi autovadītājiem braucamrīku universāļa izpildījumā. Nevarētu apgalvot, ka šie mēģinājumi ieguva pircēju atsaucību. 2009. gadā tika pārtraukta Jaguar X-taip pikapa versija un kopš tiem laikiem jauni mēģinājumi nav sekojuši.

Tomēr vieta ilgi tukša nepalika un nu Jaguar nācis klajā ar sava biznesklases XF modeļa universāli ar nosaukumu Sportbreik. Kā apgalvo paši ražotāji, tad šis būs līdz šim pats prakstiskākais Jaguar modelis.

Ja noloca XF Sportbreik dīvānveidīgo aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, tad iespējams iegūt varenu bagāžas nodalījumu 1675 litru apjomā. Tas ir līdzvērtīgi BMW piektās sērijas un Audi A6 Avant bagāžnieku apjomam. Vienīgais, kas šajā nominācijā ir pārāks, tā ir Mercedes Benz E klase.

Savukārt jaguar XF Sportbreik standarta bagāžas nodalījums ir 550 litru liels, kas ir vienā līmenī ar Škoda Oktavia.

Kaut arī universāļa bāze ir tāda pati kā sedanam, XF Sportbreik aizmugurējiem pasažieriem vietas ir nedaudz vairāk. Pie tā vainīgi nieka 48 milimetri virs pasažieru galvām.

Arī dzinēju ziņā universālim nebūs nekādas atšķirības no sedana. Tajā skaitā būs pieejams arī jaudīgais V8 benzīnmotors ar 510 zirgspēku jaudu.