Jaunais "Ford Focus" – kabrioleta nebūs (+ foto)

ASV autobūves kompānijas "Ford" pārstāvji Ķelnē paziņojuši, ka arī pēc šogad veiktā feislifta "Focus" pircējiem tiks piedāvāts vienīgi ar slēgtā tipa virsbūvēm.
2014.gada rudenī modernizētais "Ford Focus" būs klāt – un atkal bez kabrioleta. Kompānijas pārstāvji "Focus" galvenajā ražotnē Ķelnē pavēstījuši, ka šāds lēmums pieņemts balstoties uz ekonomiskiem apsvērumiem. Tas nozīmē, ka arī pēc veiktās atjaunošanas kabrioleta "Focus CC" (2007.-2010.g.) ar salokamo metāla jumtu nebūs.
Kompaktās klases modelis "Ford Focus" amerikāņu kompānijas piedāvājumā ienāca 1998.gadā. 2000, 2001 un 2013.gadā "Focus" kļuva par visvairāk pirkto automobili pasaulē. Šobrīd pircējiem pieejams "Focus" ar sedana, hečbeka un universāla tipa virsbūvēm.
Modernizētais "Ford Focus" tika parādīts Ženēvas autoizstādē. Kopā ar dažiem vizuāliem uzlabojumiem amerikāņu kompānijas bestsellers saņēmis četrus jaunus motoru variantus, "Ford" SYNC II multimediju informācijas sistēmu ar astoņu collu ekrānu, parkošanās palīgsistēmu, kas var novietot automobili stāvvietā gan paralēli, gan perpendikulāri braukšanas virzienam un uzņemas arī izbraukšanu no stāvvietas, uzlabotu "City" bremžu palīgsistēmu, kas tagad darbojas ātrumā līdz 50 km/h (agrāk 30 km/h). Lielākā ātrumā sistēma brīdina vadītāju par iespējamo sadursmi un briesmu gadījumā automātiski iedarbina bremzes.
Paredzams, ka "Ford Focus" bāzes modelis varētu maksāt aptuveni 17 000 eiro.

Jaunais Ford Focus Ženēvas 2014.gada izstādē Foto: Publicitātes foto

Jaunais Ford Focus Ženēvas 2014.gada izstādē Foto: Publicitātes foto
LASI VĒL
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)