Jaunais Opel Astra modeļu klāsts

Ar jauno sedana variantu, jaunajiem moderno tehnoloģiju dzinējiem un palīgsistēmām, kā arī svaigo dizainu, Opel uzlabo tā veiksmīgo, neskaitāmas balvas ieguvušo kompakto bestselleru un padara jauno Astra klāstu vēl sportiskāku un dažādāku. Izteiktais eksterjera un interjera dizains pasvītro kompaktās automašīnu līnijas sportisko un tehnisko spēku. Pateicoties jaunajam sedanam, piecdurvju Astra variantam, Sports Tourer universālam, trīsdurvju GTC kupejai un tās ārkārtīgi jaudīgajai OPC versijai, Astra modeļu klāsts tagad ir pilnībā nokomplektēts.
Opel vadītājs Karls-Frīdrihs Strake (Karl-Friedrich Stracke): „Jaunais Opel Astra modeļu klāsts nu ir gatavs startam. Mēs paplašinām mūsu modeļu spektru, kā arī piedāvājam augstas efektivitātes dzinējus un inovatīvu tehnoloģiju palīgsistēmas. Dizains ir ticis uzlabots un padarīts vēl izteiktāks. Tādā veidā mēs piedāvājam emocionālāko noformējumu Vācijas konkurējošākajā kompakto automašīnu segmentā.”
Šīs pieteikums tiek izvirzīts pateicoties jaunākajiem moderno tehnoloģiju dzinējiem, kuri, kopš šī brīža un turpmāko sešu mēnešu laikā, paplašinās tā jau dažādo Astra dzinēju klāstu. Jaunais Astra OPC, kuru jau šobrīd ir iespējams pasūtīt ar 2,0 l turbo tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinēju, nodrošina braukšanas baudījumu atrodoties pie stūres. Ar 206 kW/280 ZS lielu jaudu un 400 Nm maksimālo griezes momentu, Astra OPC ir ne tikai līdz šim jaudīgākais Astra modelis, bet arī ātrākais – maksimālais ātrums 250 km/h un, atrodoties sākuma pozīcijā, 100 km/h tiek uzņemti vien nieka 6,0 sekundēs.
Ātrāko Astra dīzeļa versiju būs iespējams pasūtīt sākot no šī gada rudens: jaunais 2,0 BiTurbo CDTI dzinējs ar 143 kW/195 ZS jaudu un iespaidīgu 400 Nm griezes momentu ir pazīstams jau no Insignia modeļa, taču tagad, pirmo reizi, arī kompaktais automašīnu segments tiks iepazīstināts ar izsmalcināto sekvenciālo BiTurbo dzinēja tehnoloģiju. Dzinējs tiek darbināts ar divu turbokompresoru palīdzību, kas darbojas vienlaikus, tādējādi nodrošinot Astra modeļa piecdurvju versijai, Sports Tourer un GTC teicamu veiktspēju kombinācijā ar zemu degvielas patēriņu. Šie trīs atšķirīgie virsbūves varianti sniedz iespēju izvēlēties augstas veiktspējas dīzeļdzinēja modeļus, kas ir neierasti kompakto automašīnu segmentā.
Opel var arī paziņot uzlabojumus, kas veikti jau esošajai 1,4 litru turbo 103 kW/140 ZS jaudīgajai benzīna dzinēja versijai. Šis dzinējs tagad ir aprīkots ar overboost funkciju, kas īslaicīgi nodrošina papildus desmit 10 procentus griezes momenta – no 200 uz 220 Nm, kas ir ļoti noderīgi, piemēram, brīžos, kad tiek veikta apdzīšana.
Pilns spektrs – no 99 g/km CO2 ecoFLEX līdz augstas veiktspējas OPC variantam
Raugoties no dzinēju piedāvājuma variācijām, Astra modeļu klāsts spēj apmierināt pat visneierastākās pircēju vēlmes – sākot ar visu laiku efektīvāko Astra 1,7 CDTI ecoFLEX (81 kW/110 ZS un 96 kW/130 ZS) modeli, kas izdala vien 99 g/km CO2 (3,7 l/100 km), līdz pat Astra modelim ar tā jauno195 ZS BiTurbo CDTI dīzeļdzinēju un visu laiku jaudīgākajai 280 ZS Astra OPC versijai. Paturot prātā nesen prezentētās 1,4 litru turbo LPG versijas (103 kW/140 ZS), dzinējspēku piedāvājums Astra modeļu klāstam ir viens no dažādākajiem visā kompakto automašīnu segmentā. Papildus tam, piedāvājuma spektrs vēl vairāk tiks paplašināts nākamā gada sākumā, kad tiks prezentēta jaunā SIDI (Spark Ignition Direct Injection – dzirksteļaizdedzes tiešā iesmidzināšana) ECOTEC benzīna dzinēju paaudze ar 1,6 litru darba tilpumu un turbo, tādējādi nodrošinot to, ka dzinējs ir ne tikai ārkārtīgi efektīvs degvielas patēriņa ziņā, bet sniedz arī komfortablu automašīnas vadāmību ar jaudu līdz pat 200 ZS.
Jaunas palīgsistēmas paplašina inovatīvo tehnoloģiju piedāvājumu
Nākamie papildinājumi, kas palīdz pacelt tehniskos standartus vēl augstākā līmenī, ir atrodami vadītāja palīgsistēmu formā. Daudz premium līmeņa tehnoloģiju, kas savu debiju piedzīvojušas Insignia un Zafira Tourer modeļos, tagad ir pieejamas arī Astra modeļu klāstam, tādā veidā papildus rūpējoties par drošību un komfortu. To skaitā ir otrās paaudzes Opel Eye priekšējā videokamera ar uzlaboto ceļazīmju palīgsistēmu (TSA II), joslu pamešanas brīdinājums (LDW), sekojošās distances indikators (FDI) un priekšējās sadursmes brīdinājuma funkcija (FCA). Šīs sistēmas sniedz brīdinājumus, lai palīdzētu novērt kritiskas situācijas, piemēram, kad vadītājs ir apjucis vai zaudējis koncentrāciju.
Citas palīgsistēmas iekļauj aizmugurējo atpakaļskata videokameru, uzlaboto automašīnas stāvvietā novietošanas palīgsistēmu, kas identificē platības lielumu un objektus,kā arī aklās zonas brīdinājumu un uz radara bāzētu adaptīvo kruīza kontroli (ACC) ar iespējamās sadursmes automātisko bremzēšanas funkciju (CIB), kas darbojas diapazonā no 50 km/h līdz 180 km/h. ACC palīdz vadītājam saglabāt izvēlēto ātrumu un automātiski paātrinās vai piebremzē, tādā veidā ieturot vajadzīgo drošības distanci līdz priekšā braucošajam automobilim.
Jaunās sistēmas papildina jau esošo Astra modeļu inovatīvo tehnoloģiju plašo klāstu, kur dažas no tām ir unikālas kompakto automašīnu segmentā, bet pārējās konkurentu rindās ir reti sastopamas. To skaitā ir jaunākās paaudzes inteliģentā adaptīvā priekšējā apgaismojuma sistēma (AFL+) ar biksenona lukturiem un daudz izsmalcinātu apgaismojuma funkciju, tai skaitā tālo gaismu palīgsistēma, dinamiskais līkuma apgaismojums, pagriezienu apgaismojums un dažādu citu gaismu nodrošināšana, kas automātiski pielāgojas attiecīgajai situācijai uz ceļa, tai skaitā arī laika apstākļiem.
FlexRide – labākam komfortam un vadāmībai, HiPerStruts – visos Astra GTC un OPC modeļos
Jau tā dinamiskajiem Astra modeļiem, pircēji papildus var izvēlēties Opel inteliģento mehatronisko FlexRide sistēmu, kas transportlīdzekli automātiski pielāgo braukšanas apstākļiem un sniedz iespēju izvelēties starp trīs režīmiem: ‘Standard’, īpašam komfortam paredzēto ‘Tour’ un krietni dinamiskāko ‘Sport’.
Sportiskākam braucienam un labākai vadāmībai Astra GTC un OPC modeļiem priekšējie riteņi ir aprīkoti ar HiPerStruts (High Performance Struts – augstas izturības atsperojums). HiPerStruts uzlabo automašīnas kontroli, palielina tās stabilitāti līkumos un iespaidīgi samazina piedziņas vilkmi, tādējādi ļaujot vadītājam izmantot visu automašīnas potenciālu.
Papildus komfortam visos Astra modeļos tiek piedāvāti ergonomiskie sēdekļi. Vācijas muguras veselības asociācijas AGR („Aktion Gesunder Rücken e.V.”) sertificētie sēdekļi ir saudzīgi pret vadītāja un blakussēdētāja mugurām.
FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēma, kas ir ekskluzīva Opel, ir pilnībā integrēta automašīnas aizmugurējā bamperī, kur, pēc atvilktnes principa, tā pazūd, kad netiek lietota. Pārdomātā jaunākās paaudzes sistēma, kas vienmēr atrodas automašīnā, nodrošina iespēju Astra Sports Tourer modelim pārvadāt līdz pat četriem velosipēdiem. Piecdurvju versija spēj uzņemt līdz diviem velosipēdiem.
Panorāmas tipa vējstikls, ko radījuši un patentējuši Opel, sniedzas līdz pat automašīnas jumta vidum, tādējādi Astra GTC un OPC modeļu vadītājam un pasažieriem tiek nodrošināta vizuāli un telpiski neparasta braukšanas pieredze. Pretēji ierastajiem stikla veida jumtiem, šajā nav nekādu šķēršļu, kas varētu samazināt redzamību.
Svaigs dizains ar vēl sportiskākiem un augstvērtīgākiem akcentiem
Astra piecdurvju versijai un Sports Tourer modelim tagad piešķirts jauns izskats, kas ir vēl sportiskāks un augstvērtīgāks kā līdz šim. Tāpat šīs pārmaiņas attiecas arī uz jauno četrdurvju Astra sedanu. Opel dizaineru komanda koncentrējās uz automašīnas priekšpusi, apveltot to ar vēl izteiktāku radiatora resti, kas paveikts iedvesmojoties no jaunākā Astra GTC dizaina, turklāt arī restes tīklojums ir ieguvis tehniski precīzāku atveidu. Piecdurvju Astra modelim, Sports Tourer un četrdurvju sedana versijai restes augšpusē tagad atrodams vēl izteiktāks spārnu formas hromēts stienis, kas vizuāli izceļas ar savu trīsdimensiju dziļumu. Jaunā hromētā stieņa gali ir pagriezti uz augšu, tas ir novietots vēl vairāk centrā un tagad izskatās, it kā plūstu pa radiatora resti. Priekšējie lukturi tagad ir papildināti ar melnas krāsas akcentiem, tādējādi modelis jau bāzes versijā ‘Essentia’ un arī ‘Enjoy’ komplektācijā ticis padarīts vēl sportiskāks. LED dienas gaismas lukturi tagad ir pieejami ar standarta halogēna lampām.
Aizmugurē piecdurvju Astra numura zīmes niša tagad ir pārveidota, lai padarītu to vizuāli platāku. Gan piecdurvju, gan Sports Tourer versijai uz bampera, tieši zem numurzīmes, ir jauna hromēta līste, kas automašīnas aizmuguri vizuāli padara platāku.
Piecdurvju, Sports Tourer un GTC versijām ar jauno BiTurbo augstas veiktspējas dīzeļdzinēju tagad ir piešķirta vēl sportiskāka un asāka izskata virsbūve, kas katram modelim nedaudz atšķiras. BiTurbo Astra virsbūves versiju (GTC, Sports Tourer un piecdurvju modeļa) priekšpuse ir veidota, lai vēl vairāk uzsvērtu automašīnas augsto veiktspēju un vēl agresīvāko raksturu. Augšējai restei ir līdzīga forma kā Astra GTC modelī lietotajai, taču priekšējais stienis vienmēr ir tādā pašā krāsā kā virsbūve. Četrdurvju sedana un Sports Tourer BiTurbo modeļu restei tagad pāri ir novietots jauns spārna formas stienis. Arī apakšējās gaisa ieplūdes joslas izskats ir padarīts sportiskāks: vieta, kur restes centrs saplūst ar malām, ir veidota haizivs spuras formā, tādā veidā padarot automašīnas izskatu agresīvāku nekā ierastajam Astra modelim. Uz sānu logu apmalēm ir hromētas uzlikas. Aizmugurē esošās divas izpūtēja caurules un vēl izteiktākais bamperis automašīnai piešķir vēl spēcīgāku formu.
Astra piecdurvju modeļa, Sports Tourer un četrdurvju sedana salons ir padarīts sportiskāks, dzīvīgāks un, pateicoties jauniem apdares audumiem, krāsām un dekoratīvajiem moldingiem, kas lakoti jaunos, spīdīgos toņos, apveltīts ar plašākām variācijas iespējām. BiTurbo modeļu gadījumā tiek kombinēts ‘Jet Black’ krāsas audums vai āda un ‘Magic Red’ toņa ielaidumi sēdekļu stūros. ‘Magic Red’ krāsas šuves un vīles uz sēdekļiem, durvju polsterējuma un ātrumpārslēga pārvalka atmosfēru salonā padara vēl sportiskāku. Jaunā ādas stūre ar plakano apakšpusi un speciālie grīdas paklājiņi ar sarkanām apmalēm arī ir BiTurbo modeļu salona sportiskā papildinājuma sarakstā.
Tāpat Astra pircēji tagad varēs izbaudīt jauna dizaina riteņu priekšrocības. Jaunie 17” vieglmetāla diski tagad būs ‘Sport’ komplektācijas standartaprīkojumā, turklāt papildus pēc izvēles būs pieejami arī jaunie 18” un 19” vieglmetāla diski, kas veidoti modernā piecu dubultspieķu dizainā. Tāpat savu debiju Astra modelī piedzīvos arī jaunās sportiskās daudzspieķu vieglmetāla tipa riteņu uzlikas.
Astra turpina Opel kompakto automašīnu veiksmes stāstu
Pateicoties ievērojami uzlabotajam jaunajam Astra modeļu klāstam, Opel turpina savas vislabāk pārdotās automašīnas, kas izcīnījusi neskaitāmas balvas, veiksmes stāstu. Novērtējumu sarakstā atrodami arī prestižais Vācijas „Zelta stūres” apbalvojums (2009. gadā) un nesen iegūtie labākie rādītāji 2012. gada DEKRA lietoto automašīnu kvalitātes ziņojumā.
Astra modeļu saime ir brenda galvenais komponents. Aptuveni trešā daļa pārdoto Opel automašīnu ir tieši Astra modeļi. Opel šobrīd atrodas desmitajā kompakto automašīnu segmenta paaudzē un tā ceturtās paaudzes Astra modeļus ir iegādājušies vairāk nekā 641,000 pircēju visā Eiropā. Tas panākts pateicoties Astra piecdurvju versijai, kas tika prezentēta 2009. gadā, gadu vēlāk sekojošajam Sports Tourer modelim un trīsdurvju GTC kupejai (2011. gads). Eiropas lielākajā automašīnu segmentā, kas sastāda gandrīz ceturtdaļu visa tirgus, Astra, pēc pārdošanas apjomiem, atrodas trešajā vietā (Vācijā – otrajā vietā).
Jaunā Opel Astra modeļu klāsta cenas būs sākot no 14,890 eiro (ieteicamā mazumtirdzniecības cena Baltijā ieskaitot PVN) par piecdurvju 1,4 litru 64 kW/87 ZS benzīna Astra modeļa pamata versiju ‘Essentia’. Jaunā Astra četrdurvju sedana versija ar 1,4 litru benzīna dzinēju, kas nodrošina 74 kW/100 ZS jaudu, maksās sākot no 15,390 eiro.LASI VĒL
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kāds ir jaunais Škoda Kodiaq RS? (+ VIDEO)
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)