JAUNAIS RENAULT CLIO

Foto: Renault Clio IV | Publicitātes foto
garaza.lv | 13.10.2012

Ņemot vērā visas dažādās Clio paaudzes, tas izceļas kā viena no Renault vislabāk pārdotajām automašīnām, kā arī ir tirgus etalons, kas kopš 1990. gada ir nodrošinājis gandrīz 12 miljonus pārdotu vienību. Šodien Renault ir pārvērtis kapitālā šī modeļa īpašās stiprās puses un ikdienas daudzpusīgumu, lai radītu jauno Clio, kas centīsies gūt klientu atzinību, pateicoties tā atraktīvajam emociju un pārliecinošo pamatīpašību sajaukumam.

Jaunais Renault Clio aizstāv Renault jaunā dizaina identitāti, kas uzsver
vienkāršību, siltumu un juteklību.

Pateicoties divām pieejamajām sistēmām, ieskaitot Renault R-Link
ieviešanu, jaunais Renault Clio lauž jaunus ceļus automašīnu
multimediju sistēmas pasaulē. Šis modelis piedāvā arī augstu komforta
līmeni un drošības aprīkojumu dažādiem modeļa veidiem un tam
raksturīga izdevīga Renault vēl nepieredzēta mēroga personalizācijas
programma.

Jaunā Clio daudzpusība ir balstīta uz vēl efektīvāku noturību uz ceļa un
uzlabotu braukšanas komfortu, bet dzinējspēku nodrošina dažādu
dimensiju motori ar zemu degvielas patēriņa un
pazeminātu CO2 izmešu līmeni. Piedāvātais klāsts ietver dīzeļdzinēju,
kas sniedz nepārspējamu 3.2 litru degvielas patēriņu uz 100 km un 83
gramus CO2/km.

Papildus jaunais Clio var lepoties ar ietilpīgu salonu un īpaši lielu
bagāţnieku (300dm3). Tas ir arī rūpīgi izstrādāts, mērķē uz aktīvās un
pasīvās drošības augstāko iespējamo līmeni (5 zvaigznes euro NCAP
jaunajā vērtējumā) un ir būvēts saskaņā ar precīzajiem Renault kvalitātes
standartiem.

Balstoties uz tā dizaina komandu aizrautību, jaunais Clio, tāpat kā tā
priekšgājējs, turpina ietvert tādas īpašības, kas parasti tiek saistītas tikai
ar lielākām automašīnām, un reaģē uz tirgus prasībām racionāli, un
tomēr arī emocionāli.

Jaunā Clio hečbeka versija tiks laista pārdošanā 2012. gada oktobrī, bet
Clio Estate un Clio R.S. pārdošanas sākums tiek plānots 2013. gada
pirmajā ceturksnī.