Jaunais twin up! konceptautomobilis pilsētnieks ar plug-in hibrīdpiedziņu

Volfsburga/Tokija, 2013. gada 20. novembris. Volkswagen prezentē Tokijas autoizstādē (23.11.2013. – 01.12.2013.) konceptautomobili twin up!.
Ar plug-in hibrīdpiedziņas sistēmu aprīkotā četrvietīgā automobiļa degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 1,1 litrs uz 100 km.
Lielākais automobiļu ražotājs Eiropā nepārtraukti paplašina piedāvāto modeļu klāstu ar alternatīvas piedziņas sistēmām un Āzijas lielākajā autoizstādē Tokijā prezentē jauno konceptautomobili twin up! – veiksmīgās pilsētas automobiļu sērijas up! plug-in hibrīdpiedziņas versiju. Šim četrvietīgajam modelim ir tādas pašas piedziņas sistēmas daļas kā pasaulē ekonomiskākajam automobilim XL1: dīzeļdzinējs, elektriskais dzinējs un transmisija ar dubultu sajūgu (DSG).

Foto: Publicitātes attēls
Piedziņas mehānisms, kura jauda ir 55 kW, atrodas twin up! priekšpusē. To veido 0,8 litru TDI dzinējs (35 kW), elektriskais dzinējs (35 kW), 7 pakāpju DSG un energoelektronika. Aizmugurē zem aizmugurējā sēdekļa un bagāžas nodalījuma atrodas enerģijas „uzglabāšanas sistēmas“ – litija jonu akumulators (jauda – 8,6 kWh), 12 V akumulators transportlīdzekļa elektriskajai sistēmai, kā arī 33 litru degvielas tvertne. Līdz ar to Eiropas jaunajā braukšanas ciklā konceptautomobiļa degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 1,1 l/100 km un CO2 izmešu daudzums – 27 g/km.
Bezizmešu režīmā twin up! var nobraukt 50 km lielu attālumu, un to pilnīgi noteikti nevar nosaukt par lēnu – līdz 60 km/h tas ieskrienas vien 8,8 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums elektriskajā režīmā ir 125 km/h. Plug-in piedziņas sistēmas sastāvdaļas hibrīdrežīmā ļauj sasniegt automobilim maksimālo ātrumu līdz 140 km/h un vienlaikus nodrošina mazam automobilim augstu griezes momentu – 215 Nm. Savukārt elektriskajā režīmā autovadītājs pats izvēlas, kad un kurp pārvietoties ar twin up!. To var izdarīt, vienkārši nospiežot e-mode pogu.
Volkswagen savu jauno konceptautomobili Tokijā prezentē „Sparkling White“ krāsā, kas kopā ar krāsā iejauktajām zilajām stikla lāsītēm rada mainīgas krāsas efektu. Spilgts un viesmīlīgs ir arī automobiļa interjers, kurā dominē „keramikas“ krāsa.
LASI VĒL
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)
- Degviela Spānijā vēl lētāka kā Latvijā? Dīzelis 1.289, bet 95 benzīns 1.359 eiro - 6.05.2025jā (+ VIDEO)