Jaunajam Opel Mokka modelim integrēts unikālais FlexFix velosipēdu pārvadātājs

Opel jaunais SUV modelis Mokka būs pieejams ar uzlabto otrās paaudzes FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēmu, kas tagad var uzņemt līdz pat trim velosipēdiem. Uzlabotā uzglabāšanas sistēma ir ekskluzīva Opel un ir integrēta automašīnas aizmugurējā bamperī, tādējādi vienmēr esot līdzi. Laikā, kad velosipēdu turētājs netiek izmantots, tas nemanāmi pazūd aizmugurējā bamperī. Tāpat kā Mokka modelis, arī FlexFix sistēma ir kā radīta cilvēkiem ar aktīvu dzīvesveidu un patiku pret izbraucieniem ar velosipēdiem. Pat tad, kad velosipēdu turētājs ir pilnībā piekrauts, to ir iespējams novietot tādā leņķī, lai viegli varētu attaisīt bagāžnieka vāku, tādējādi nodrošinot ātru piekļuvi bagāžas nodalījumam. Pievienojot pēc izvēles pieejamo FlexFix turētāju, plašais subkompaktais SUV, kas ir gatavs nonākšanai tirgū šajā gadā, iegūs vēl vairāk kravas ietilpības.
Standarta FlexFix sistēmas versija, kuru var uzstādīt Mokka modelim, ļauj pārvadāt vienu velosipēdu. Neraugoties uz to, šis turētājs tagad var uzņemt papildus 10 kg (30 kg) salīdzinājumā ar pirmās paaudzes FlexFix sistēmu. Kā daļa no otrās paaudzes FlexFix sistēmas, tagad ir pieejams paplašinājuma komplekts, kas ietver pievienojamu adapteri, nodrošinot iespēju pārvadāt divus papildus velosipēdus. Kopējā svara kapacitāte trīs velosipēdu pārvadāšanai ir 60 kilogrami. FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēmas cena ir sākot no 590 eiro (Vācijā rekomendētās mazumtirdzniecības cenas iekļaujot PVN). Adaptera komplekts ir pieejams par 191 eiro.
Ar FlexFix sistēmu Opel joprojām paliek vienīgais autoražotājs, kas piedāvā pilnībā integrētu un vienmēr automašīnā atrodošos velosipēdu pārvadāšanas sistēmu. Lietotājiem draudzīgais velosipēdu turētājs ir viegli pārvaldāms izmantojot tikai rokas, bez vajadzības pēc instrumentiem.
Īpaši turētāji ar gumijas pārklājumu rūpējas par to, lai velosipēdi droši turētos novietotajā vietā. Papildus tam, jaunā pārvadāšanas sistēma var tikt aizslēgta, lai, laikā, kad Mokka atrodas uz vietas, velosipēdus pasargātu no zagļiem. Pat tad, kad velosipēdu turētājs ir pilnībā piekrauts, FlexFix otrās paaudzes sistēmu ir iespējams novietot tādā leņķī, lai varētu attaisīt bagāžnieka vāku, tādējādi nodrošinot ātru piekļuvi Mokka bagāžas nodalījumam.
Salīdzinājumā ar ierastajām velosipēdu pārvadāšanas sistēmām, Opel FlexFix sistēmai ir vēl viena izteikta pozitīvā īpašība – tai ir īpaši viegli piekļūt, tādējādi nodrošinot nepārspējamu ergonomiku. Pretēji citām sistēmām kā, piemēram, jumta statīviem, kur velosipēds ir jāceļ krietni pāri galvai, FlexFix sistēma ir saudzīga pret muguru, gluži tāpat kā Vācijas Muguras veselības asociācijas AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V.”) sertificētie sēdekļi, kas ir pieejami Mokka modelī. Vēl papildus priekšrocība, attiecībā pret uz jumta statīviem bāzētajām sistēmām, ir tāda, ka automašīna nav pakļauta 120 km/h ātruma ierobežojumam, jo velosipēdi atrodas tās aizmugurē.
LASI VĒL
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kāds ir jaunais Škoda Kodiaq RS? (+ VIDEO)
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)