Naktī veikta ielu un tiltu kaisīšana ar pretslīdes materiāliem

Rīgas domes Satiksmes departaments informē, ka galvaspilsētā ielu un tiltu apstrāde ar pretslīdes materiāliem tika uzsākta jau vakar ap plkst. 23.00 un turpinājās visu nakti. Kopumā darbu veikšanai ielu un tiltu uzņēmumi iesaistīja 32 specializētas kaisīšanas mašīnas.
Satiksmes departaments vērš transportlīdzekļu vadītāju uzmanību, ka pretslīdes materiāli samazina brauktuvju slīdamību, taču sniega un sala laikā jārēķinās ar apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem un garāku bremzēšanas ceļu. Līdz ar to, vadītāji aicināti ievērot lielāku braukšanas distanci un izvēlēties ceļa apstākļiem atbilstošu braukšanas ātrumu. Departaments atgādina, ka īpaši sarežģīta un grūti prognozējama situācija uz ceļiem ir laikā, kad gaisa temperatūra svārstās ap nulli grādu.
Līdz ar laika apstākļu maiņu, transporta līdzekļu vadītāji brauc uzmanīgāk un kopējā pilsētas satiksmes plūsma palēninās. Departaments aicina iedzīvotājus ziemas periodā rēķināties, ka ceļā var nākties pavadīt ilgāku laiku nekā vasaras sezonā. Būtiskus satiksmes plūsmas traucējumus rada autoavārijas, kas kavē arī ielu uzturēšanas tehnikas piekļuvi un darbu veikšanu plānotajos maršrutos.
Tāpat departaments atgādina, ka no 1. decembra transportlīdzeklim obligāti jābūt aprīkotam ar ziemas riepām. Vasaras riepas, iestājoties aukstam laikam, zaudē savu kvalitāti un bremzēšanas īpašības, jo to gumija kļūst cieta. Savukārt ziemas riepas izstrādātas no materiāla, kas aukstumā savas īpašības nezaudē, tādēļ tās ir piemērotas braukšanai aukstumā un sniegā.
LASI VĒL
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)