Opel Insignia SuperSport šasija tagad vēl vairākos modeļos

Opel pirmo reizi prezentē savu paaugstinātas izturības SuperSport šasiju arī vidējā izmēra klases segmenta automašīnā - priekšpiedziņas Insignia modelī.
SuperSport šasijas aprīkojumā ietilpst priekšējā tilta paaugstinātas izturības atsperojums HiPerStruts, kas ir kombinēts ar ārkārtīgi efektīvajām Brembo bremzēm. Šīs bremzes sastāv no 355 x 32 mm lieliem diskiem ar šķērsenisko perforāciju, četriem bremžu cilindra virzuļiem, īpaši izturīgām alumīnija skavām un paaugstinātas izturības uzlikām. Īpaši izstrādātie dubultā kaluma peldošie diski sastāv no lieta tērauda bremžu rotora un alumīnija diska korpusa.
HiPerStruts piekare, kas pirmoreiz tika izmantota jaudīgajā Insignia OPC modelī, ir nākamais attīstības posms pēc jau ierastās priekšējā tilta Makfersona piekares. Tā nodrošina labāku saķeri gan ar slapju, gan sausu ceļu un ļauj pagriezienos izmantot lielāku jaudu.
Lai gan piekarei ir izmatoti tie paši stiprinājumi kā citos Insignia modeļos, tomēr grozāmās pulkas sāngāzums ir samazināts no 13 līdz 9 grādiem, tādējādi saīsinot tās novirzi par 23 milimetriem līdz 44 mm. Katrs no šiem samazinājumiem ļauj vadītājiem labāk izmantot Insignia jaudas potenciālu. Samazinātais grozāmās pulkas sāngāzums nozīmē mazāku sasvēršanos, kas savukārt priekšējiem riteņiem pagrieziena laikā ļauj saglabāt labāku saķeri ar ceļu, tādējādi ievērojami samazinās nepietiekama pagriežamība. Samazinātā grozāmās pulkas novirze ievērojami samazina piedziņas vilkmes reakcijas un arī asos pagriezienos ļauj braukt straujāk.
Kopš tā debijas, Opel Insignia jau ieguvis vairākus nacionālus un starptautiskus apbalvojumus, ieskaitot arī prestižo titulu “Gada Auto 2009”. Ņemot vērā lielisko pieprasījumu pēc Opel vadošā modeļa, arī pircēji ir novērtējuši šīs atzinības – no tā debijas 2008. gadā līdz šim brīdim pārdots vairāk nekā pusmiljons Insignia automobiļu.
LASI VĒL
- Kāpēc elektromobilim nepieciešams siltumsūknis? (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kāds ir jaunais Škoda Kodiaq RS? (+ VIDEO)
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)