Pusmiljonais Opel Insignia pamet Riselsheimas rūpnīcu

Foto: publicitātes foto
opel | 03.05.2012

Pusmiljonā Opel Insignia automašīna no Riselsheimas rūpnīcas konveijera tika nobraukta svinīgā ceremonijā, kurā piedalījās arī rūpnīcas direktors Aksels Šeibens (Axel Scheiben). Šī pasākuma vaininieks ir balts Insignia Sports Tourer universāls ar izcilo 2,0 BiTurbo CDTI dzinēju (143 kW/195 ZS jauda, 400 Nm griezes moments), kas savu debiju piedzīvoja februārī.

“Es un visi šīs rūpnīcas darbinieki esam ļoti lepni par šodienas sasniegumu. Kopš Insignia prezentācijas 2008. gada oktobrī, mūsu komanda ir paveikusi pamatīgu darbu, “ norāda Šeibens. “Jau no paša sākuma mums bija skaidrs, ka Insignia modelis ir patiess uzvarētājs. Es esmu ļoti priecīgs, ka pusmiljonais Insignia modelis ir aprīkots ar jaunāko divu litru BiTurbo dīzeļdzinēju. Jaunais agregāts sortimentā tika ieviests pavisam nesen un jau ir piedzīvojis pozitīvas atsauksmes gan no masu mediju, gan pircēju puses.”

Insignia 2,0 BiTurbo CDTI: sekvenciālā divu turbokompresoru un divkāršā starpdzesētāja sistēma

Neskaitot sekvenciālo turbo sistēmu ar diviem dažāda izmēra turbokompresoriem, Insignia 2,0 BiTurbo CDTI ir aprīkots arī ar dubulto starpdzesētāju sistēmu, kas ietver divus pilnīgi atsevišķus dzesēšanas lokus – šī ir pirmā reize, kad šāda sistēma ir pielietota pasažieru automobilī. Pateicoties tās sekvenciālajai divu turbokompresoru sistēmai ar divām kompresijas pakāpēm, Insignia ir kā radīta īpaši veiklai, atsaucīgai un plūstošai veiktspējai paātrinājuma laikā. Jo īpaši tas attiecas uz Insignia Sports Tourer versiju, kas, ja tikusi aprīkota ar sešpakāpju manuālo transmisiju, Start/Stop sistēmu un priekšējo riteņu piedziņu, ātrumu no 0 līdz 100 km/h var sasniegt tikai 8,9 sekundēs, un tās maksimālais ātrums ir 228 km/h. Neraugoties uz to, ka jauda ir liela, degvielas patēriņš ir vien 5,4 l/100 km, bet CO2 emisijas tikai 134 g/km.

Bez jau minētā 2,0 BiTurbo CDTI dzinēja Insignia modeļa ietvaros ir pieejami vēl trīs dīzeļmotori un četras dažādas piedziņas kombinācijas ar dīzeļdzinējiem. Runājot par benzīna agregātiem, viens no efektīvākajiem vidējās klases segmenta dzinējiem ir jaunais 1,4 Turbo ecoFLEX (103 kW/140 ZS), kura degvielas patēriņš ir tikai 5,7 litri uz 100 kilometriem, un tas izdala vien 134 g/km CO2.

Insignia veiksmes stāsts

Kopš tā debijas 2008. gadā, Insignia ir ieguvis vairāk nekā 50 nacionāla un starptautiska līmeņa apbalvojumus, ieskaitot prestižo „Gada Auto 2009” titulu. Ja runājam par uzticamību, tad 2011. gada septembrī Vācijas Tehniskās uzraudzības asociācija „GTÜ” Insignia modeli nodēvēja par labāko lietoto automašīnu vidējās klases segmentā. Papildus tam, Insignia guva augstākos novērtējumus arī 2012. gada DEKRA lietoto automašīnu kvalitātes ziņojumā, turklāt jau otro reizi pēc kārtas. Pateicoties viszemākajam defektu līmenim, modelis bija līderis savā segmentā. Automobiļu ekspertu uzslavas atspoguļo arī lielais pieprasījums no pircēju puses, kur pašlaik pirmo vietu pārdošanas pieauguma ziņā ieņem Krievija. 2011. gadā Eiropā tika pārdoti 150,000 Insignia eksemplāru, bet lielākā noieta tirgi vēl joprojām bija Lielbritānija un Vācija, kur attiecīgi pārdoti 46,000 un 26,000 automobiļu.

No visām Riselsheimā saražotajām Insignia automašīnām tieši 40 procenti ir ar Sports Tourer virsbūvi, 40 procenti ir hečbeki, bet atlikušie 20 procenti – nočbeki.

Ārkārtīgi modernā Riselsheimas rūpnīca

Īpaši modernā rūpnīca Riselsheimā savu darbu uzsāka 2002. gada janvārī, un tā ir vienīgā General Motors rūpnīca Eiropā, kurā uz viena konveijera vienlaicīgi ir iespējams montēt divu dažādu segmentu automobiļus – šajā gadījumā kompaktās un vidējās klases automašīnas.

Riselsheimā stundā tiek saražoti 60 automobiļi, kas nozīmē pavisam 860 vienības dienā. To skaitā ir gan Insignia ar hečbeka, nočbeka un Sports Tourer virsbūvēm, kā arī piecdurvju Astra. Tā visa dēļ konveijeram ir nepieciešama īpaši elastīga pieeja. 770 pilnībā automatizētie roboti uz konveijera līnijas ir ieprogrammēti, lai spētu atšķirt visus dažādos modeļus un darboties ar 9,000 detaļām, kas nepieciešamas, lai varētu uzbūvēt Insignia. Šajā rūpnīcā, kas ir viena no vismodernākajām autoražotnēm visā pasaulē, aptuveni 3,000 darbinieku strādā divās maiņās.