Renault Talisman Ķīnas tirgum

Foto: publicitātes foto
Renault | 02.05.2012

Talisman, Renault jaunais sedans Ķīnas tirgū, sevī iemieso „ikdienas luksuss” sajūtu, ko potenciālie klienti Ķīnā novērtē: automašīna ar luksuss klases sajūtu, kas pieejama ikvienam. Šī modeļa elegantais dizains un klasē labākais salons ir paredzēts jaunajiem uzņēmējiem, kuri meklē automašīnu, kas atbilstu gan profesionālajām, gan privātajām prasībām. Talisman tiek ražots Korejā Renault Samsung Motors rūpnīcā. Eksports uz Ķīnu tiks uzsākts jau 2012.gada jūnija vidū, un tā cena būs sākot no 318 800 RMB (38 652 eiro).

Renault pārdošanas apjoms Ķīnā kopš 2009.gada ir četrkāršojies, lielākoties pateicoties Koleos panākumiem, kurš Ķīnā ir saņēmis 8 balvas. Renault pārdošanas apjoms 2011.gadā, salīdzinot ar 2010.gadu, pieaudzis par 60%, sasniedzot 24 100 vienības. Īpaši lieli panākumi ir modelim Koleos, kas kļuvis par pieprasītāko savā klasē. Piedāvājuma klāsts tika paplašināts 2011.gadā, ieviešot Scénic, Laguna, Latitude, Fluence un Mégane CC.

Neskatoties uz to, ka līdz šim Renault Ķīnas tirgū bijis pārstāvēts pavisam nedaudz, mērķis ir nākotnē paplašināt tīklu un sagatavoties ilgtermiņa darbībai šajā tirgū. Talisman ieviešana veicinās pozitīvu Renault klātbūtni Ķīnā, kur plānots palielināt izplatītāju tīklu no 80 dīleriem 2011.gadā līdz 170 dīleriem 2014.gadā. Ķīnā, kas ir lielākais automobiļu tirgus pasaulē, ārzemju ražotājiem ir jāražo uz vietas, lai kļūtu par nozīmīgiem spēlētājiem. Nākamo gadu laikā saskaņā ar “Drive the Change” vidustermiņa plānu, kas darbojas līdz 2016.gadam, paredzēts, ka Renault Ķīnā nostiprināsies arī industriāli.

Renault jaunā modeļa Talisman ieviešana Ķīnā vēlreiz apliecina to, ar kādu nopietnību Renault piegājis Ķīnas tirgum un izaugsmei šajā tirgū,” sacīja Karlos GONS (Carlos Ghosn), Renault valdes priekšsēdētājs.

Renault un Nissan Ķīnā
1993.gada novembrī Renault ienāca Ķīnas tirgū, parakstot industriālās partnerības līgumu ar Ķīnas Sanjiang Space Grupu par Trific minifurgona ražošanu, izveidojot kopuzņēmumu Sanjiang Renault Automotive Company (SRAC) Hubei provincē (80 km no Vuhanas (Wuhan)). Trafic ražošana tika apturēta 2003.gadā. 1999.gadā Renault uzsāka importēt pasažieru automašīnas un izveidot pārdošanas tīklu. 2009.gadā Renault atklāja Kopējo īpašumtiesību pieredzes programmu (Total Ownership Experience program) ar ikvienam pieejamu 3 gadu garantiju, un klientu apmierinātība ar pārdošanu palielinājās, sasniedzot 95%.

CBU paātrināšanas plāns, kas tika ieviests 2011.gada maijā, noteica ambiciozus mērķus:

2010.gads

2011.gads

2012.gads (mērķis)

2013.gads (mērķis)

Renault apjoms

15

24

42

48

CBU tirgus

648

843 000 (+30%)

1 054 000 (+25%)

1 317 000 (+25%)


Nissan savu darbību Ķīnā uzsāka 2003.gadā kopā ar savu partneri Dongfeng Motor Co, un 2007.gadā ieviesa Infiniti zīmolu. 2003.gadā Nissan pārdošanas apjoms sasniedza 94 000 vienības. Nissan pārdošanas apjoms Ķīnā (ieskaitot Infiniti zīmolu) palielinājās par 21,9% 2011.gadā, sasniedzot 1 247 738 vienības, ieskaitot 808 440 vienības, ko realizēja Dongfeng Nissan JV (+22,4%), un115 518 vienības, ko realizēja Zhengzhou Nissan (+15,4%). 2012.gada sākumā Nissan atklāja Venucia D50, pirmais vietējā zīmola – Venucia – modelis. Ar tirgus daļu 7,3% 2011.gadā Ķīna kļuvusi par lielāko Nissan tirgu. Nissan plāno pārdot 2 miljonus automašīnu Ķīnā līdz 2015.gadam.

Renault-Nissan Alianse
Renault-Nissan Alianse ir stratēģiska partnerība starp Parīzē esošo Renault un Jokohamā, Japānā, esošo Nissan. Kopējais Alianses pārdošanas apjoms ir katra desmitā automašīna pasaulē. Uzņēmumu, kuri ir stratēģiskie partneri kopš 1999.gada, pārdošanas apjoms 2011.gadā sasniedza 8,03 miljonus automašīnu, ieskaitot Krievijas partnera AvtoVAZ pārdošanas rezultātus. Kopš dibināšanas pirms 12 gadiem starpkultūru Renault-Nissan Alianse strauji paplašinājusies.