Sācies konkurss Latvijas Gada auto

Foto: publicitātes foto
preses relīze | 28.04.2012
Oficiālā "latvijas Gada auto" preses relīze. Ar īpaši rīkotu preses brīfingu Rīgā, Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā notiekošajā izstādē “Auto 2012”, oficiāli jau četrpadsmito reizi tika atklāts automobiļu tirgus jaunumu vērtēšanas konkurss “Latvijas Gada auto”. “Šogad konkurss “Latvijas Gada auto” būs vēl pārskatāmāks un atklātāks. Rūpīgāk tiks izraudzīts žūrijas sastāvs, turklāt katra žūrijas pārstāvja balsojums būs publisks,” preses brīfingā skaidroja konkursa rīkotājs Māris Ozoliņš, kurš ir arī portālu “JauniAuto.lv” un “Garaza.lv” īpašnieks.
“Latvijas
Gada auto” žūrijas priekšsēdētājs ir “Latvijas Avīzes” žurnālists Atis
Jansons, kurš ir labi zināms kā konkursa “Latvijas Gada auto” dibinātājs
un ilggadējs rīkotājs. Viņš preses brīfingā skaidroja, ka Latvijā,
atšķirībā no Lietuvas un Igaunijas, žūrijas sastāvā ir iekļauti ne tikai
žurnālisti, bet arī zinātnieki, lielo autoparku vadītāji un citi
interesenti, un tās sastāvs aptverot gandrīz visus sabiedrības slāņus.
Atis
Jansons atceras, ka pirms krīzes konkursi bijuši iespaidīgāki. Tad nav
trūcis arī finansiālo atbalstītāju un noslēguma balles notikušas
Melngalvja namā ar bagātīgi klātiem galdiem. Pēdējos gados konkurss esot
bijis pat ļoti pieticīgāks, taču vienlaicīgi arī lietišķāks
Jaunais
organizētājs Māris Ozoliņš skaidroja, ka konkursam ir vairāki
jauninājumi, taču nemainīgs būs konkursa mērķis - pievērst uzmanību
autoražotāju jaunumiem, kas pieejami Latvijas tirgū.
Konkurss
šobrīd jau ir sāksies. Maijā, augustā, septembrī un oktobrī sekos auto
testa posmi. Noslēguma pasākums ar apbalvošanu notiks 2012.gada
1.decembrī.
“Konkursa
norises laikā tiks publicēta informācija par katra pretendenta plusiem
un mīnusiem, kas pircējiem ļaus labāk saprast, kādi ir auto izvēles
kritēriji, kam pievērst uzmanību un kādam mērķim konkrētais auto ir
vispiemērotākais,” uzsver Māris Ozoliņš.
Pirmo
reizi konkursa vēsturē paredzētas īpašas “Premium auto testu dienas”,
kuru laikā žūrija tiks papildināta ar VIP goda biedriem. Šajās testu
dienās tiks veikts atsevišķs balsojums tikai par “Latvijas Gada premium
auto”.
Paredzētas
arī citas papildu nominācijas, piemēram, “Latvijas Gada apvidus auto”,
“Latvijas Gada mazauto”, “Latvijas Gada komercauto”.
Ikviens interesents varēs nobalsot internetā, tādējādi noskaidrojot “Latvijas Gada auto tautas balsojuma” uzvarētājs.
Māris Ozoliņš arī aicina ikviens sūtīt savus jautājumus vai ierosinājumus konkursa rīkotājiem uz [email protected]. Interesantākās vēstules autoram tiks piedāvāts testa brauciens ar kādu no konkursam pieteiktajiem automobiļiem.
Atgādinām,
ka iepriekš par “Latvijas Gada auto” tika atzīta “Volkswagen Jetta”,
kas konkursa absolūtajā vērtējumā ieguva 186 punktus, otrajā vietā “Ford
Focus” (143 punkti), trešajā vietā “Range Rover Evouqe” (125 punkti).
Pasākumu
galvenais informatīvais atbalstītājs Delfi, Latvijas Avīze,
jauniauto.lv, Ātruma cilts, Diena, 10minutes.lv garaza.lv. Atbalstītāji:
Mālpils muiža, Sixt Leasing, LAMB, Stūres klubs, Linearis, NRJ, rentmama.com, Holography.lv, PRmail.lv.
LASI VĒL
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kāds ir jaunais Škoda Kodiaq RS? (+ VIDEO)
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)