Toyota Detroitas 2014. gada autoizstādē prezentē FT-1 kupejas konceptautomobili
Toyota Motor Corporation (TMC) paziņo par FT-11 kupejas un nākotnes sporta auto dizaina signāleksemplāra – pasaules pirmizrādi.
FT-1 ir sporta kupeja, kas veidota kā izpētes modelis, lai prezentētu, ko ir iespējams panākt, tiecoties uz vēl aizraujošāku sporta auto dizainu, kas sajūsminās klientus. To izstrādāja Toyota ASV dizaina centra komanda no
Calty Design Research, Inc. (Calty), kas savu kaislību ieguldīja automobilī, izpētot Toyota seno sporta auto mantojumu līdz pat 2000GT, kas tika izlaists 1967. gadā. FT-1 ir Calty, kas pērn svinēja savu 40 gadu pastāvēšanas jubileju, ilgstošo pūļu – radīt vispilnīgāko sporta auto – rezultāts.

Toyota FT-1 Foto: Publicitātes attēls
FT-1 eksterjers, jaudīga sacīkšu auto tēls, kas uzsver liektās lineārās formas, ir veidots, lai piesaistītu skatītāju uzmanību. Priekšgala dizainu automobilim piešķir izteiksmīgi veidotie spārni un asais skatiens, kas liecina par auto spēkpilno dinamiku. Izskata labā, kā arī optimālas aerodinamikas sasniegšanai izmantotas dinamiskās gaisa ieplūdes un izplūdes sistēmas atveres un regulējamais aizmugures antispārns.
Klasisks sporta auto stils FT-1 sasniegts, pateicoties ievērojami uz aizmuguri novietotai kabīnei un uzlabotam svara sadalījumam aizmugures piedziņas sistēmā. Savukārt priekšpusi un sānus ieskaujošais stikls ir tiešs patapinājums no oriģinālā 2000GT dizaina. FT-1 salons tika radīts ar mērķi ļaut vadītājam koncentrēties uz braukšanu un izbaudīt patīkamo automobiļa manevrētspēju, ko nodrošina zemais smaguma centrs un ergonomiskā kabīne, kas raksturīga sporta automobiļiem.
Stūre atgādina F1 automobiļus, bet mērinstrumentu panelis ar trīsstūrveida dizaina motīviem vairo vadītāja divvientulības ar FT-1 sajūtu un izteiksmīgi liecina par automobiļa sporta auto potenciālu.
Lai nodrošinātu teicamu pāredzamību, izbraucot līkumus, priekšējie statņi novietoti pēc iespējas vairāk uz aizmuguri. Vadīšanu atvieglo arī mērinstrumentu panelis, kas visu svarīgāko informāciju par braucienu parāda tieši virs stūres, tādējādi samazinot vadītāja acu kustības. Turklāt sēdekļu polsterējuma optimālais izvietojums palīdz samazināt automobiļa svaru līdz minimumam.
LASI VĒL
- Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO)
- Notverts Krievijas kara noziegumu slavinātājs, kurš uz auto uzlīmēja simbolu “Z” burta formā (+ VIDEO)
- Dzērājšoferim konfiscētu "Ferrari" izsolē pārdod par 176 tūkstošiem eiro (+ VIDEO)
- Šoreiz par degvielas uzpildes ātrumu - 800 kilometriem pietiek ar 1,5 minūti (+ VIDEO)
- Tuvojas elektrisks Volkswagen T Cross (+ VIDEO)
- TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)
- Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)
- Jau otro gadu Rēzeknes novada lauksaimnieki rotā savu tehniku un dodas izbraucienā (+ VIDEO)
- Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
- Ministrija pēc Limbažu sūdzības: Regulējums vēja parku uzraudzībā ir nepilnīgs (+ VIDEO)
