Uzlabotā Opel FlexFix sistēma

Uzlabotā otrās paaudzes FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēma, kas vienlaicīgi var uzņemt līdz pat četriem velosipēdiem, tagad ir pieejama Astra Sports Tourer un Zafira Tourer modeļiem. Inovatīvā sistēma, kas ir ekskluzīva Opel un ir integrēta aizmugurējā bamperī, nodrošina velosipēdu pārvadāšanu bez lieka stresa, tādējādi brīvdienas vai izbraukums pie dabas ar ģimeni vai draugiem var norisināties mierīgā gaisotnē.
Uzlabotā Opel FlexFix sistēma Astra Sports Tourer un Zafira Tourer ir pielāgota divu velosipēdu pārvadāšanai, tāpat kā Corsa, Meriva, piecdurvju Astra un Antara modeļiem. Tā tagad piedāvā dažādas inovācijas, tai skaitā palielinātu svara kapacitāti. Pirmais un otrais velosipēds katrs var svērt līdz pat 30 kg līdzšinējo 20 kg vietā. Tas nozīmē, ka popularitāti strauji iemantojošie, taču smagie, e-velosipēdi tagad arī var tikt pārvadāti.
Kā daļa no otrās paaudzes FlexFix sistēmas, tagad ir pieejams paplašinājuma komplekts, kas ietver pievienojamu adapteri, nodrošinot iespēju pārvadāt divus papildus velosipēdus ar svaru līdz 20 kg katram. Kopējā svara kapacitāte ir 100 kilogrami. Īpaši turētāji ar gumijas pārklājumu rūpējas par to, lai velosipēdi droši turētos novietotajā vietā. Papildus tam, jaunā pārvadāšanas sistēma var tikt aizslēgta, lai, laikā, kad automašīna atrodas uz vietas, velosipēdus pasargātu no zagļiem. Vēl viena lieliska otrās paaudzes FlexFix sistēmas īpašība – pat tad, kad velosipēdu turētājs ir pilnībā piekrauts, to ir iespējams novietot tādā leņķī, lai varētu attaisīt bagāžnieka vāku, tādējādi nodrošinot ātru piekļuvi bagāžas nodalījumam.
Vienmēr līdzi esošais, lietotājam draudzīgais un ergonomiskais daudzpusīgums, kas ekskluzīvs Opel
Ar FlexFix sistēmu Opel joprojām paliek vienīgais autoražotājs, kas piedāvā pilnībā integrētu un vienmēr automašīnā atrodošos velosipēdu pārvadāšanas sistēmu. Lietotājiem draudzīgais velosipēdu turētājs ir viegli pārvaldāms izmantojot tikai rokas, bez vajadzības pēc instrumentiem. Brīdī, kad tas netiek izmantots, turētājs nemanāmi pazūd aizmugurējā bamperī. Šis ir kārtējais piemērs Opel tipiskajam daudzpusīgumam.
Vēl viena papildus pozitīvā īpašība Opel FlexFix sistēmai ir tās nepārspējamā ergonomika: pretēji citām sistēmām kā, piemēram, jumta statīviem, kur velosipēds ir jāceļ krietni pāri galvai, FlexFix turētājs ir novietots tuvu zemei, tādējādi nav nepieciešams šis neērtais pacelšanas mirklis. Vācijas Muguras veselības asociācija AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V.”) šo momentu uzsvēra brīdī, kad pasaules pirmās produkcijas jaunā Meriva tika apbalvota ar asociācijas augsti novērtēto apstiprinājumu par automašīnas kopējo ergonomisko koncepciju, tai skaitā arī FlexFix velosipēdu turētāju.
Pretēji uz jumta statīviem bāzētajām sistēmām, automašīna nav pakļauta 120 km/h ātruma ierobežojumam, jo velosipēdi atrodas aizmugurē. Šī stabilā sistēma ir sevišķi droša straujas bremzēšanas vai sadursmes apstākļos. Izvēloties atpakaļgaitas pārnesumu, akustisks signāls atgādina vadītājam par to, ka velosipēdu turētājs joprojām ir pilnībā izlaists.
FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēmas cenas ir sākot no 590 eiro (Vācijā rekomendētās mazumtirdzniecības cenas iekļaujot PVN) Corsa, Meriva un piecdurvju Astra versijai, un 650 eiro Antara modelim. Nesen uzlaboto sistēmu ir iespējams iegādāties par 690 eiro priekš Astra Sports Tourer un par 790 eiro Zafira Tourer modelim. Adaptera komplekts, kas nodrošina vietu trešajam un ceturtajam velosipēdam un tiek izmantots kombinācijā ar otrās paaudzes turētāju, ir pieejams par 227, 30 eiro.LASI VĒL
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kāds ir jaunais Škoda Kodiaq RS? (+ VIDEO)
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)