Kritiķu viedokļi par pēdējo "Gāzi grīdā!" sēriju ar Klārksonu dalās

Laikraksts "The Guardian" nodēvēja raidījumu par "gudru muļķīgo televīziju" un uzslavēja vadītāju Klārksona, Ričarda Hamonda un Džeimsa Meja saliedētību. Turpretī "Daily Mail" nosauca šovu par "tikpat izmocītu kā nodilušu riepu".
Britu auto raidījuma "Top Gear" ("Gāzi grīdā!") pēdējā sērija ar vadītāju Džeremiju Klārksonu izraisījusi divējādu kritiķu reakciju - vieni to slavē, kamēr citi uzskata, ka pārraides labākie laiki jau pagājuši.
75 minūtes garais speciālizlaidums svētdienas vakarā tika demonstrēts telekanālā BBC.
Laikraksts "The Guardian" nodēvēja raidījumu par "gudru muļķīgo televīziju" un uzslavēja vadītāju Klārksona, Ričarda Hamonda un Džeimsa Meja saliedētību. Turpretī "Daily Mail" nosauca šovu par "tikpat izmocītu kā nodilušu riepu".
Sēriju noskatījās 5,3 miljoni skatītāju, kas ir nedaudz vairāk kā iepriekšējo sēriju martā vērojušie 5,1 miljons cilvēku. Taču rezultāti ir daudz zemāki nekā 2007.gada decembrī, kad "Top Gear" bija slavas zenītā un vienu sēriju noskatījās vidēji 8,3 miljoni cilvēku.
Raidījumu vadīja Hamonds un Mejs divatā, bet Klārksons parādījās iepriekš filmētajos materiālos. Tukšajā studijā bez vadītājiem bija liels plastmasas zilonis vārdā Džeremijs.
Sērijas beigās Klārksons tviterī pateicās atbalstītājiem. "Liels, liels paldies par jūsu atbalstu un iedrošinājumu daudzu gadu garumā. Man ir ļoti skumji un žēl, ka tas tā beidzās," viņš rakstīja.
"Nespēju noticēt, ka viens cilvēks var spert pirmos un pēdējos soļus šajā neticamajā piedzīvojumā," tvītoja Hamonds. "Paldies par kompāniju."
Tikmēr Mejs pateicās faniem "par visiem jūsu jaukajiem komentāriem".

Foto: Ekrānšāviņš no youtube.com
LASI VĒL
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)