Reklāmas karš
Iespējams, daudzi jau šo reklāmas kampaņu kariņu paspējuši novērtēt citos medijos, taču tas ir gana interesants, lai tam pievērstu uzmanību. Kas zin, cik tālu šis reklāmas kampaņu karš nonāktu, ja ne Bentley
Ģeniālie BMW reklāmisti izdomāja, ka saldsērīgās bildītes visiem jau apnikušas un radīja šādu šedevru:
"Apsveicam Audi - 2006. gada Dienvidāfrikas labāko automašīnu."
No 2006. gada pasaules labākās automašīnas.
Audi reklāmisti arī ilgi uz ausīm negulēja un drīzumā presē parādījās šāda reklāma:
"Apsveicam BMW, 2006. gada labāko automašīnu."
No Lemānas 24 stundu autobrauciena seškārtējā (2000. - 2006.g.) uzvarētāja.
Iespējams, ka tā arī tas viss būtu beidzies, taču kariņā iesaistījās arī
Subaru, cerēdama iegūt papildus dividendes no publikas paaugstinātās
intereses.
Un presē parādījās šāds makets:
"Mēs priecājamies par BMW un Audi, kuri regulāri uzvar automašīnu skaistumkonkursos!"
No 2006. gada pasaules labākā dzinēju būvētāja.
Pēc šī bija gaidāms, ka akcijai pievienosies ne viena vien autoražotāja firma, jo skanīgu nosaukumu un regāliju autobiznesā pietiek.
taču visam punktu pielika pēdējā - Bentley reklāma. Pēc šis visi pārējie pūliņi jau būtu nevietā...
LASI VĒL
- Rekordists? - brauciens ar “Audi” Liepājā rezultējas ar 2000 eiro naudas sodu un tiesību atņemšanu (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Škoda Kodiaq (+VIDEO)
- Gājējs "nogāž" divus motociklistus (+ VIDEO)
- Rīgā notiek velosipēdistu akcija “Kritiskā masa” (+ VIDEO)
- Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO)
- Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO)
- Tiesai būs vēlreiz jāskata lieta par bēgšanu no policijas pirms 5 gadiem (+ VIDEO)
- Tikai tagad Latvijas Valsts ceļi atjauno 110 km/h uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 30.04.2024 (+ VIDEO)
- Kas ir Cupra Tavascan ? (+VIDEO)
- Kā apdzīt, ja nevar apdzīt? (+ VIDEO)