Reklāmas karš

Iespējams, daudzi jau šo reklāmas kampaņu kariņu paspējuši novērtēt citos medijos, taču tas ir gana interesants, lai tam pievērstu uzmanību. Kas zin, cik tālu šis reklāmas kampaņu karš nonāktu, ja ne Bentley
Ģeniālie BMW reklāmisti izdomāja, ka saldsērīgās bildītes visiem jau apnikušas un radīja šādu šedevru:
"Apsveicam Audi - 2006. gada Dienvidāfrikas labāko automašīnu."
No 2006. gada pasaules labākās automašīnas.
Audi reklāmisti arī ilgi uz ausīm negulēja un drīzumā presē parādījās šāda reklāma:
"Apsveicam BMW, 2006. gada labāko automašīnu."
No Lemānas 24 stundu autobrauciena seškārtējā (2000. - 2006.g.) uzvarētāja.
Iespējams, ka tā arī tas viss būtu beidzies, taču kariņā iesaistījās arī
Subaru, cerēdama iegūt papildus dividendes no publikas paaugstinātās
intereses.
Un presē parādījās šāds makets:
"Mēs priecājamies par BMW un Audi, kuri regulāri uzvar automašīnu skaistumkonkursos!"
No 2006. gada pasaules labākā dzinēju būvētāja.
Pēc šī bija gaidāms, ka akcijai pievienosies ne viena vien autoražotāja firma, jo skanīgu nosaukumu un regāliju autobiznesā pietiek.
taču visam punktu pielika pēdējā - Bentley reklāma. Pēc šis visi pārējie pūliņi jau būtu nevietā...
LASI VĒL
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)
- Degviela Spānijā vēl lētāka kā Latvijā? Dīzelis 1.289, bet 95 benzīns 1.359 eiro - 6.05.2025jā (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras salona filtri un cik bieži tie jāmaina? (+ VIDEO)
- Darbu sācis jaunais Honda dīleris Rīgā (+ VIDEO)
- Vai Latvijā varētu ražot elektrību no kodolenerģijas? (+ VIDEO)