Reklāmas karš

Foto: publicitātes foto
G. | 22.07.2011

Iespējams, daudzi jau šo reklāmas kampaņu kariņu paspējuši novērtēt citos medijos, taču tas ir gana interesants, lai tam pievērstu uzmanību. Kas zin, cik tālu šis reklāmas kampaņu karš nonāktu, ja ne Bentley

Ģeniālie BMW reklāmisti izdomāja, ka saldsērīgās bildītes visiem jau apnikušas un radīja šādu šedevru:

"Apsveicam Audi - 2006. gada Dienvidāfrikas labāko automašīnu."

No 2006. gada pasaules labākās automašīnas.

Audi reklāmisti arī ilgi uz ausīm negulēja un drīzumā presē parādījās šāda reklāma:

"Apsveicam BMW, 2006. gada labāko automašīnu."

No Lemānas 24 stundu autobrauciena seškārtējā (2000. - 2006.g.) uzvarētāja.

Iespējams, ka tā arī tas viss būtu beidzies, taču kariņā iesaistījās arī Subaru, cerēdama iegūt papildus dividendes no publikas paaugstinātās intereses.

Un presē parādījās šāds makets:

"Mēs priecājamies par BMW un Audi, kuri regulāri uzvar automašīnu skaistumkonkursos!"

No 2006. gada pasaules labākā dzinēju būvētāja.

Pēc šī bija gaidāms, ka akcijai pievienosies ne viena vien autoražotāja firma, jo skanīgu nosaukumu un regāliju autobiznesā pietiek.

taču visam punktu pielika pēdējā - Bentley reklāma. Pēc šis visi pārējie pūliņi jau būtu nevietā...