Vangažos sāk būvēt prettrokšņu sienu
Vangažos, Vidzemes šosejas (A2) kreisajā pusē (31,15.–32,25. km), sāk būvēt prettrokšņu sienu.
Šodien tur izvieto satiksmes organizācijas līdzekļus, bet nākamnedēļ uzsāks zemes darbus un uzbēruma izbūvi. Patlaban posmā saglabājas līdzšinējais braukšanas ātrums 70 km/h, bet būvdarbu gaitā tas var tikt samazināts līdz 50 km/h.
Jaunā būve mazinās troksni, kas līdz Vangažu iedzīvotājiem nonāk no Vidzemes šosejas (A2). Projekts tiek īstenots atbilstoši Rīcības plānam trokšņa samazināšanai valsts autoceļiem un tajā dotajiem risinājumiem. 1055 metru garajā posmā tiks izbūvēta trokšņu sienu kombinētā sistēma uz dzelzsbetona bloku pamatiem, sienas augstums būs 3–5,5 metri.
Atbilstoši prasībām trokšņa sienām jābūt tādām, lai tās nodrošinātu skaņas absorbcijas klasi A3 (8-11dB(A)) vai augstāku un skaņas izolācijas klasi B3 (>24dB(A)).
Būvdarbus veic SIA Tilts par līgumcenu 1 701 970,13 eiro (bez PVN), projektu izstrādāja SIA Projekts EAE. Būvuzraudzību veic AS Ceļuprojekts. Līgums paredz, ka būvdarbi ilgs līdz jūnija beigām.
LASI VĒL
- Degvielas cenas: Dīzelis 1.517 un 95 benzīns 1.537 EUR - 03.11.2025. (+ VIDEO)
- Redzi un esi redzams. Kā uzlabot auto standarta gaismas? (+ VIDEO)
- BMW riskanti apdzen, Seat bremzē un saslīd (+ VIDEO)
- Izmēģinām Latvijas Gada auto 2026 pretendentus 4x4 testā - to spēju braukt ne tikai pilsētas apvidū (+ VIDEO)
- Vai Eiropa pamazām atkāpjas no Zaļā kursa? (+ VIDEO)
- Ik gadu pieaug transportlīdzekļos iebūvēto eZvanu skaits; tostarp arī nepamatotu (+ VIDEO)
- Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
- Bijušais Stellantis boss nosauc autobūves uzņēmumus, kas izdzīvos nākamajos 10 -15 gados (+ VIDEO)
- Jānis Rapa (TET transporta daļa) dalās pieredzē par jaunākajiem auto Latvijā un Ķīnas auto pieaugumu (+ VIDEO)
- Kad beidzot pašvaldības un Latvijas valsts ceļi sāks cienīt savu darbu apmaksātājus - autovadītājus? (+ VIDEO)
