Dacia Duster No Limit sapnis kļūst par realitāti

Francijas trīskārtējā Trophée Andros sacensību čempiona Žana Filipa Deiro (Jean-Philippe Dayraut) rokās Dacia Duster No Limit Pikes Peak Hill Climb sacensībās uzrādīja patiesi konkurtspējīgu laiku, kas kopvērtējumā lava izcīnīt trešo vietu, apsteidzot pieredzējušus sacensību dalībniekus. Automašīnas sniegumam līdz pat finišam ar aizrautību līdzi sekoja gan organizatori, gan konkurenti, gan skatītāji.
Francūžu jaunpienācējs un komandas tehniskais personals tika ļoti laipni uzņemts vietējo un jau pieredzējušo dalībnieku vidū. Sniegumu vēl iespaidīgāku padarīja fakts, ka projekts tika uzsākts tikai pāgājušā gada decembrī, savukārt īpaši šimnotikumam izveidotā Dacia Duster No Limit tika izgatavota vien trīs mēnešus pirms notikuma, tāpēc jāsaka, ka tā patiešām ir debija gan automašīnai, gan tās vadītājam, gan zīmolam kopumā.
Duster pierādīja Dacia zīmola pārliecību, ambīcijas un kaisli, sacensību nedēļas nogalē uzrādot trešo ātrāko laiku, vien dažas sekundes atpaliekot no šī pasākuma ekspertiem. Šis patiešām ir vērā ņemams sasniegums, kas vienlaikus arī skatītājiem ļauj novērtēt modeļus un komandas darbu kopumā.
Žans Filips Deiro (Jean-Philippe Dayraut) jau ilgu laiku domājis par piedalīšanos Pikes Peak Hill Climb sacensībās, un, pateicoties savam entuziasmam, viņš pārliecināja Dacia un Renault Sport Technologies pievienoties viņam šajā neparastajā piedzīvojumā, kas vairāk līdzinājās mirklīgai iegribai apvienojumā ar kaislību pret autosportu. Pirms lielā notikuma Žanam Filipam Deiro bija vien trīs dienas laika, lai sagatvotos sacensīb;am, iepazītos ar trasi un konkurentiem, no kuriem liela daļa šajā pasākumā piedalās jau gadiem. 20 kilometru trase a tās 156 pagriezieniem viennozīmīgi bija neaizmirstama pieredze Dacia Duster No Limit vadītājam. Jānorāda, ka šajā pasākumā piedalās profesionāļi, kuriem ir pieredze gan rallijā, gan autošosejā, tāpēc Žans Filips Deiro (Jean-Philippe Dayraut), kas ir seškārtējais Francijas rallija čempions un trīskārtējais ledus sacensību Trophée Andros uzvarētājs, ir ideāli piemērots šīm sacensībām.
“Šis noteikti ir pats neticamākais un arī trakākais, ko es jebkad esmu darījis,” pēc pasākuma sacīns Žans Filips Deiro. “Asfalta un grants ceļa virsmas sajaukums pieprasa īpašas braukšanas prasmes, tāpēc esmu patiesi priecīgs, izcīnot vietu uz goda pjedestāla.”
Francūžu veidotais Dacia Duster, kura kopējais svars bija 950 kg un kas tika darbināts ar 850 zs Sodemo uzlabotu dzinēju, kas veidots uz Nissan GT-R 3.8-litru V6 dzinēja bāzes, ļoti labi jutās starp saviem konkurentiem, kuru jauda bieži vien pārsniedza 1000 zs. Tomēr īpašu atzinību izpelnījās Dacia Duster No Limit šasija, ko ši gadījumam radīja Tork Engineering (dizains, ražošana, attīstība) sadarbībā ar Renault Sport Technologies.
LASI VĒL
- BYD Atto 2 pavelk uz leju elektrisko krosoveru cenas latiņu (+ VIDEO)
- Kāpēc autovadītāji notic paziņojumiem no CSDD par it kā neapmaksātu sodu? (+ VIDEO)
- Kā organizēt 2 joslu satiksmi pilsētā ar velo joslu? Vai Barona ielā vajadzētu atjaunot stāvvietas? (+ VIDEO)
- Vajag vairāk veloceliņu - aizvadīts ikgadējais “Kritiskās masas” brauciens (+ VIDEO)
- Jēkabpilietis iekaro Baltijas auto izstādi ar “Karību jūras pirātu” auto (+ VIDEO)
- Policija soda: gājējs pārejas malā - apstāties un palaist? (+ VIDEO)
- Kā darbojas Neste jaunā Easy Wash koncepta automazgātava Rīgā? (+ VIDEO)
- Spānijā dīzelis lētāks kā Latvijā! Cenas: Dīzelis 1.399 un 95 benzīns 1.549 EUR - 30.04.2025. (+ VIDEO)
- Riepas komerctransportam un no pārstrādātām izejvielām (+ VIDEO)
- Gada pārsteigums 2025 – jaunais Toyota Camry. Ko saka “Latvijas Gada auto 2025” žūrija? (+ VIDEO)