Jānis Baumanis sezonu noslēdz 9.vietā
Dienvidāfrikas posmā Jānis Baumanis izcīnīja 10 punktus, kas sezonu kopvērtējumā ļauj noslēgt 9. vietā ar 98 punktiem.
Mehāniķu varoņdarbs ļauj sasniegt pusfinālu
Svētdienas cīņas Keiptaunā netika uzsāktas kā iecerēts. Trešā kvalifikācijas brauciena startā pēc pamatīgas grūstīšanās ar konkurentiem Jānis Baumanis iekārtojās otrajā pozīcijā aiz Robina Larsona. Otrajā aplī, traucoties pa grants segumu, mašīnai nolūza piedziņas vārpsta, noraujot arī ūdens sūkņa un bremžu eļļas caurules, kā arī radot bojājumus mašīnas izpūtējam. Uzņemto tempu vairs nebija iespējams noturēt un nācās samierināties ar 17. vietu braucienā.
Saliedēts un sistematizēts “STARD” komandas mehāniķu darbs ļāva veikt ļoti ātru mašīnas remontu, nodrošinot latviešu sportistam iespēju piedalīties ceturtajā braucienā. Baumanis savas prasmes apliecināja jau startā, nonākot sava brauciena vadībā. Turpmāko apļu laikā pārsvars tika palielināts un kopējā vietā izkarota astotā vieta braucienam, kas Jānim četru braucienu summā ļāva ieņemt devīto vietu un kvalificēties pusfināla braucienam.
Savā šīs sezonas pēdējā braucienā Jānis aizvadīja aizraujošu cīņu ar lielo rūpnīcu komandu braucējiem. Caura riepa liedza pēdējos apļos pacīnīties par iekļūšanu pusfinālā, tomēr finišs tika sasniegts 5. vietā, jo Andreass Bakeruds pēc kontakta ar Kevinu Hansenu iestrēga grants drošības joslā.
Dienvidāfrikas posmā Jānis Baumanis izcīnīja 10 punktus, kas sezonu kopvērtējumā ļauj noslēgt 9. vietā ar 98 punktiem.
“Kad komanda izdara neiespējamo, ir ļoti viegli saņemt sevi rokās”
Jānis Baumanis: “Sacensības kopumā var vērtēt kā ļoti spraigas un interesantas, kā arī taktiskas. Diena iesākās ļoti labi – iesildīšanās brauciena laikā viss bija kārtībā. Ar lielu degsmi devos uz trešo kvalifikācijas braucienu. Izdevās labs starts. Otrā apļa beigās izjuka kardāna aizmugurējā daļa un aptina ap sevi ūdens un eļļas caurules, kā arī ūdens sūkni, turklāt tas sabojāja arī mašīnas grīdu. Izpūtējs tika pilnībā izpostīts un paliku tikai ar priekšpiedziņu. Uzreiz pēc finiša sasniegšanas apstājos. Redzēju, ka no mašīnas apakšas tek gan ūdens, gan eļļa. Servisa parkā viss izskatījās dramatiski, jo mums bija tikai 70 minūtes, lai savestu visu kārtībā. 38 minūtes pirms starta mašīnai vēl nebija noņemtas visas sadauzītās detaļas, kuras grūti tagad pat uzskaitīt. Jaunās detaļas sāka montēt, kad līdz ceturtās kvalifikācijas startam bija palikušas vien aptuveni 30 minūtes. Viss izskatījās šaubīgi, vai vispār tiksim uz starta, bet mehāniķi visu paveica, no boksa izbraucām pēdējā minūtē. Šādās situācijās, kad komanda izdara neiespējamo, ir ļoti viegli saņemt sevi rokās un pateikt paldies komandai uzrādot labu rezultātu. Uzvarēju savu braucienu un 15 minūtes vēlāk joprojām atrados pirmajā vietā pirms rūpnīcas komandas sāka braukt. Liels prieks par ceturto kvalifikāciju. Pusfinālam arī ļoti labs sākums. Diemžēl sanāca pārsist riteni, tomēr esmu ļoti priecīgs par komandas darbu. Paldies arī ģimenei, atbalstītājiem un sponsoriem, kas padara šo sapni par realitāti!”


Foto: Publicitātes attēls

LASI VĒL
- Jānis Rapa (TET transporta daļa) dalās pieredzē par jaunākajiem auto Latvijā un Ķīnas auto pieaugumu (+ VIDEO)
- Kad beidzot pašvaldības un Latvijas valsts ceļi sāks cienīt savu darbu apmaksātājus - autovadītājus? (+ VIDEO)
- Ko Jūrmalā neiznīcināja vētra, to tagad iznīcina vētras seku sakopēji (+ VIDEO)
- Brauciens uz veikalu noslēdzas ar avāriju un pakaļdzīšanos (+ VIDEO)
- Luksusa minivens vai premium SUV? Iepazīšanās ar Hyundai Ioniq 9(+ VIDEO)
- Kampaņā “Nāvīgi stilīgs” mudina gājējus un velosipēdistus ievērot drošību uz ceļa (+ VIDEO)
- Pieaug uz vienoto ārkārtas palīdzības izsaukumu numuru 112 saņemto "eZvanu" skaits
- Degvielas cenas Latvijā pagaidām nemainās (+ VIDEO)
- Kā darbojas un ar ko atšķiras riepu spiediena kontroles sistēmas? (+ VIDEO)
- Autovadītājs uzskata, ka viņam taisnība. Kā jūs domājat? (+ VIDEO)
