Neikšāns un Dzirkals akmeņainajā Grieķijas rallija trasē cīnīsies par uzvaru savā ieskaites grupā
Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas ekipāža Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals šobrīd atrodas Grieķijā un iepazīstas ar “Acropolis Rally 2012″ ātrumposmiem, kur notiks “Rally Class” sacensību seriāla otrais posms. Starts sacensībām tiks dots 24. maija vēlā pēcpusdienā Atēnās, un jau šobrīd skaidrs, kas šis būs viens no smagākajām rallijiem sezonā.
Nelīdzeni, akmeņaini un ārkārtīgi putekļaini ceļi, tā ir “Acropolis Rally” firmas zīme. To papildina ļoti gari pārbraucieni un ļoti īss laiks, kas atvēlēts automašīnu remontiem. Kopumā pa klinšainajiem Grieķijas ceļiem rallija dalībniekiem sacensību režīmā būs jāveic 409,47 km, bet pārbraucienu kopējā distance sastāda 1251,92 km.
Andis Neikšāns, iepazīstoties ar Grieķijas rallija trasi, atzīst: “Šis rallijs ir daudz sarežģītāks un grūtāks par Portugāli. Ātrumposmi ir tikpat akmeņaini kā 2009. gadā, taču tad mēs lietojām daudz izturīgākas riepas. Šoreiz braukšanas ātrumu nāksies mainīt atbilstoši pārsisto riepu skaitam. Tomēr esam apņēmības pilni cīnīties par uzvaru savā ieskaites grupā. Runājot par riepām, jāatklāj kāds interesants fakts. Ņemot vērā sūdzības iepriekšējā rallijā, “Dmack” riepu ražotājs ir radījis riepas ar jaunu gumijas sastāvu un protektoru, taču tās neviens, pat ražotājs, vēl nav izmēģinājis. “Rally Class” organizatori apgalvo, ka sporta automašīnām ir novērsti visi defekti un, ka šoreiz nevajadzētu būt tādām problēmām kā Portugālē.”
“Shakedown” testa ātrumposms, kurā sportistiem būs iespēja pārbaudīt un vajadzības gadījumā izmainīt sporta automašīnu regulējumus, notiks tajā pašā dienā, kuras pēcpusdienā aptuveni simts kilometrus attālajā Grieķijas galvaspilsētā norisināsies rallija svinīgā atklāšana. Pirmās dienas vienīgais, 25,24 km garais ātrumposms paredzēts netālu no rallija centra Loutraki. Otrā rallija diena sāksies ļoti agri un tajā sportistiem Grieķijas centrālajā reģionā būs jāveic astoņi ātrumposmi ar kopējo distanci 169,12 km, taču šīs dienas lielākais uzdevums būs censties nesabojāt automašīnu, jo starp ātrumposmiem paredzētas tikai divas piecpadsmit minūšu ilgas servisa zonas. Arī trešā rallija diena būs līdzīga – starp astoņiem ātrumposmiem ar kopējo garumu 149,56 km, kas vīsies pa Peloponēsas pussalas ceļiem, paredzēts tikai viens, pusstundu garš servisa zonas apmeklējums. Savukārt ceturtā sacensību diena būs daudz īsāka, tajā dalībniekiem sporta režīmā būs jāveic 65,55 km, kas sadalīti piecos ātrumposmos Loutraki tuvumā.
Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas ekipāža Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals “Acropolis Rally” startēs jau otro reizi. Pirmo reizi ekipāža šajā rallija startēja 2009. gadā, kad rallija finišu sasniedza 17. vietā rallija kopvērtējumā un 6. vietā N4 klasē. “Acropolis Rally 2012″ cīņa N4 klasē būs ļoti sīva, jo sacensībām pieteikušās 16 šīs klases ekipāžas.
LASI VĒL
- BMW riskanti apdzen, Seat bremzē un saslīd (+ VIDEO)
- Izmēģinām Latvijas Gada auto 2026 pretendentus 4x4 testā - to spēju braukt ne tikai pilsētas apvidū (+ VIDEO)
- Vai Eiropa pamazām atkāpjas no Zaļā kursa? (+ VIDEO)
- Ik gadu pieaug transportlīdzekļos iebūvēto eZvanu skaits; tostarp arī nepamatotu (+ VIDEO)
- Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
- Bijušais Stellantis boss nosauc autobūves uzņēmumus, kas izdzīvos nākamajos 10 -15 gados (+ VIDEO)
- Jānis Rapa (TET transporta daļa) dalās pieredzē par jaunākajiem auto Latvijā un Ķīnas auto pieaugumu (+ VIDEO)
- Kad beidzot pašvaldības un Latvijas valsts ceļi sāks cienīt savu darbu apmaksātājus - autovadītājus? (+ VIDEO)
- Ko Jūrmalā neiznīcināja vētra, to tagad iznīcina vētras seku sakopēji (+ VIDEO)
- Brauciens uz veikalu noslēdzas ar avāriju un pakaļdzīšanos (+ VIDEO)
