Vasaras auto sprintam 10. sezona

Latvijas vasaras auto sprinta čempionātam šogad tiks aizvadīta desmitā sezona. Desmit gadi ir ilgs laiks, šajā laikā disciplīna ļoti attīstījusies un izmainījusies. Viss aizsākās 2003. gadā, kad draugu un paziņu lokā tika meklēta iespēja atpūsties ar automašīnu, nepārkāpjot satiksmes noteikumus.
Pirmās sezonas pasākums notika kausa līmenī, taču visu laiku bija
jānotiek attīstībai, tika izstrādāti tehniskie noteikumi, un loģisks
solis bija arī tas, ka sacensības tika saskaņotas LAF un tām tika
piešķirts čempionāta statuss. Nu jau kronēti vairāki Latvijas Republikas
čempioni vasaras auto
sprintā. Šī vasaras disciplīna nav nemaz tik vienkārša, kā no malas
varētu šķist, asfalts kļūdas nepiedod un ne viens vien citas disciplīnas
līderis ir ticis sakauts vasaras auto sprintā.
Sākotnējais pasākuma formāts bija ceļojums pa visu valsti, rīkotāji centās izmantot visas kartingu trases, tādējādi, pasākumu padarot interesantu dalībniekiem, lai trases neatkārtojas. Vēlāk tika panākta iespēja rīkot sacensības leģendārajā Biķernieku sporta bāzē, tas bija jauns izaicinājums gan rīkotājiem, gan dalībniekiem. Pēdējo gadu laikā brauktas vairākas ovāla un kartinga trases sakrustotas trases konfigurācijas. Vasaras auto sprintā savas gaitas aizsākuši arī vairāki nu jau titulēti auto šosejas, rallija, drifta dalībnieki. Daži no tiem, kas toreiz sāka, nu jau pievērsušies citām lietām.
Desmitā sezona nāk ar jaunām vēsmām. Jaunumi ir vairāki, 2012. gadā visi seši sacensību seriāla posmi notiks Biķernieku kompleksajā sporta bāzē. Mainījies arī pats pasākuma formāts, šogad dalībnieki veiks braucienu pa kartinga trasi, katru reizi rīkotāji piedāvās savādāku trases konfigurāciju, kā arī jaunums – veiklības braucieni. Tiks izveidota speciāla šķēršļu josla, kas dalībniekiem būs jāveic. Šīs trases konfigurāciju dalībnieki uzzinās tikai sacensību dienas rītā, kā arī vienīgā iespēja iepazīties ar trasi, būs to izstaigāt ar kājām. Uzvarētājs būs tas dalībnieks, kas abās disciplīnās būs ātrākais. Rezultātu noteiks pēc uzrādītā laika katrā disciplīnā, laiks tiks pārvērsts punktos.
Šogad arī jaunas ieskaites klases – FWD (priekšpiedziņas auto), RWD (aizmugures piedziņas auto), 4WD (visu riteņu piedziņas auto), OPEN, dalībniekiem kuru auto neatbilst noteikumiem.
Nosacījumi, lai piedalītos vasaras auto sprinta čempionātā, ir ļoti vienkārši, tev vajag tikai auto ar veiktu tehnisko apskati un ķiveri. Protams, jāizlasa arī nolikums un jāreģistrējas pasākumam.
LASI VĒL
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)
- Degviela Spānijā vēl lētāka kā Latvijā? Dīzelis 1.289, bet 95 benzīns 1.359 eiro - 6.05.2025jā (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras salona filtri un cik bieži tie jāmaina? (+ VIDEO)
- Darbu sācis jaunais Honda dīleris Rīgā (+ VIDEO)