WRC eSports uzvarētājs tiks apbalvots ar jauno GR Yaris

Toyota Gazoo Racing šodien paziņoja, ka ir kļuvusi par eSports WRC atbalstītāju. Paziņojums balstīts uz vienošanos, kas panākta starp Toyota Motor Europe, oficiālās WRC videospēles izdevēju NACON, videospēles izstrādātāju studiju KT Racing un organizāciju WRC Promoter, kas pārstāv rīkotāju pusi.
Vienošanās starp Toyota Gazoo Racing un NACON ietvers aktivitātes kā ar aktuālo WRC 8 izlaidumu, tā arī oficiālās WRC spēles nākošo versiju WRC 9, kas tiks laista klajā 2020. gada 3. septembrī.
Sadarbības ietvaros Toyota Gazoo Racing un NACON dāvinās eSports WRC galvenā titula ieguvējam jauno Toyota GR Yaris – īstu augstas veiktspējas automobili, kura izstrāde balstīta Toyota uzvarās pasaules rallija čempionātā. Kaldināts sacensību tveicē, šis auto ienes autosporta tehnoloģijas un dizainu ielas automobiļu pasaulē. Tas norāda uz Toyota Gazoo Racing tiekšanos radīt aizvien labākus auto, kuri sniedz iekšējo gandarījumu un braukšanas prieku.
Toyota Gazoo Racing un Tommi Mäkinen Racing kopīgi izstrādātais GR Yaris ir jaunās Yaris modeļu saimes flagmanis. Tam uzstādīts 261 zirgspēka 1,6 litru trīs cilindru turbodzinējs, un auto provizoriski spēj sasniegt 100 km/h mazāk nekā 5,5 sekundēs. Šī automobiļa īpaši vieglo konstrukciju papildina optimāls dinamiskais līdzsvars un Toyota jaunā GR-FOUR inteliģentā pilnpiedziņas sistēma.
Šobrīd tiek aizvadīta eSports WRC piektā sezona, un tā piesaista jaunus un jaunus dalībniekus, kuri vēlas pārbaudīt savu cīņassparu aci pret aci ar spēlētājiem no visas pasaules. Sezona noslēgsies oktobrī ar aizraujošu Grande Finale, kad čempionāta uzvarētājs tiks apbalvots ar jauno Toyota GR Yaris.
Andrea Karluči (Andrea Carlucci), Toyota Motor Europe Produktu un mārketinga vadības direktors: “Esam gandarīti sadarboties ar eSports WRC, lai aizraujošais rallijs sasniegtu vēl vairāk fanu visā pasaulē. Būdams viens no Toyota Gazoo Racing pīlāriem, e-autosports ir atslēga, kas mums dod iespēju autosportu un sacīkšu automobiļus padarīt pieejamākus lielākam skaitam cilvēku un it visur veidot jaunu auto draugu paaudzi. Augot interesei par eSports un arī mūsu sporta automobiļu piedāvājumam, mēs lūkojamies nākotnē ar vēlmi veidot vēl ciešāku sadarbību ar saviem partneriem, lai zīmola vērtības un aizraujošie produkti nonāktu tuvāk patērētājiem un faniem.”


Foto: Publicitātes attēls



LASI VĒL
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Ķīnas SUV modeļi pret eiropiešiem. Kurš kuru? (+ VIDEO)
- Ar 4 pirmizrādēm un autoražotāja debiju noticis Vasaras testa brauciens no "Latvijas Gada auto 2026" (+ VIDEO)
- Skrāpē vai neskrāpē automobiļus mazgātuvē "Pro bro"? Ja esi tur bijis, uzraksti atsauksmi komentāros (+ VIDEO)
- Degvielas cenas: Dīzelis 1.487 un 95 benzīns 1.507 EUR - 16.08.2025. (+ VIDEO)
- Šogad jau teju 80 noslīkušo (+ VIDEO)
- Karsta diena Jūrmalā: atkal rindas pie caurlažu automātiem – kāpēc nepirkt tiešsaistē? 15.08.2025 (+ VIDEO)
- Jauns zīmols ienāk Latvijas tirgū - MG mājvieta būs Krasta iela Rīgā (+ VIDEO)
- Krēslus - gaisā! Ko prot jaunais Volkswagen Caddy Fleixible? (+ VIDEO)
- Agresīva braukšana un ātruma pārsniegšana – policija uz autoceļa A1 noķer vairākus noteikumu pārkāpējus (+ VIDEO)
- Iekšdedzes motoru Koenigsegg pārspēj elektriskā Rimac rekordu (+ VIDEO)