Blue Shock Taxi sadarbībā ar Andri Dambi radīs jaunu bateriju elektrovelosipēdiem

Patlaban "Blue Shock Taxi" un arī citi konkurenti bateriju darbību garantē divus līdz piecus gadus, taču jaunā, Latvijā izstrādātā baterija strādās vēl ilgāku laiku, pat desmit gadus.
Elektrovelosipēdu ražotājs SIA "Blue Shock Taxi" sadarbībā ar latviešu auto konstruktoru Andri Dambi plāno radīt jaunu, elektrovelosipēdiem paredzētu bateriju, intervijā "Rietumu Radio" sacīja uzņēmuma valdes loceklis Artis Daugins.
Daugins norāda, ka Dambja ražotie elektroautomobiļi kvalitāti jau pierādījuši visaugstākā līmeņa sporta sacensībās un, pārnesot viņa zināšanas uz mazākiem transporta līdzekļiem, Liepājā ražotie elektrovelosipēdi spēs būt daudz konkurētspējīgāki par citu valstu ražotāju produktiem.

Foto: Publicitātes attēls
"Ir divi uzstādījumi, ko cenšamies risināt," sacīja Daugins. "Viens ir baterijas uzlabojumi, lai tās kļūtu kvalitatīvākas un vieglākas. Strādājam arī pie savām kontroles sistēmām."
Patlaban "Blue Shock Taxi" un arī citi konkurenti bateriju darbību garantē divus līdz piecus gadus, taču jaunā, Latvijā izstrādātā baterija strādās vēl ilgāku laiku, pat desmit gadus.
Tas nav nekas unikāls autoindustrijai, taču ir unikāls elektrodivriteņos, jo šajā segmentā ražotāji cenšas izmantot pēc iespējas lētākus risinājumus, lai cena būtu pēc iespējas zemāka. Līdz ar to baterija ir viens no posmiem, uz ko tiek ekonomēts, sacīja Daugins.
"Mēs esam atraduši veidu, kā piedāvāt daudz ilgāku garantiju, nesadārdzinot ražošanas izmaksas," sacīja Daugins, norādot, ka ar šādu risinājumu būtu iespējams veiksmīgi pārdot savu produktu visā pasaulē.
Kā norāda ražotājs, elektrovelosipēdi tiek būvēti, lai baterijas enerģija pietiktu aptuveni 70 kilometriem. Lielāku bateriju uzstādīt nav nepieciešams, jo velosipēdu īpašnieki vienas dienas laikā lielāku attālumu neveic.
"Blue Shock Taxi" nodarbojas ar jaunu elektrovelosipēdu izstrādi un elektrotransporta risinājumu izveidi, un uzņēmums savu darbību sāka 2011.gada septembrī.
"Firmas.lv" informācija liecina, ka 75% "Blue Shock Taxi" daļu pieder Neilam Kalniņam, bet atlikušie 25% - Artim Dauginam.
LASI VĒL
- Vai gaisa kondicionētājs elektromobilī darbojas citādi nekā degvielas auto?(+ VIDEO)
- Tumē un Rēzeknē uzstādītas elektroenerģiju uzkrājošas bateriju sistēmas (+ VIDEO)
- Neskatoties pāri ielai - automašīna notriec velosipēdistu (+ VIDEO)
- Golf jubilejas modelis kļūst par ātrāko Volkswagen Nirburgringā (+ VIDEO)
- Jaunais ES pilnībā maina Lexus imidžu. Būs arī elektriskā versija (+ VIDEO)
- iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim par ceļu infrastruktūras (ne)ietekmi uz drošību (+ VIDEO)
- Xiaomi ātrāks par Porsche - SU7 ar jaunu Nirburgringas trases rekordu (+ VIDEO)
- Izbrauc priekšā, jo neredzēja (+ VIDEO)
- Rīgā turpinās Dienvidu tilta ceturtās kārtas būvniecība - darbi rit atbilstoši plānam (+ FOTO)
- Tiešraide: spriež par Rīgas vēsturiskā centra un tā aizsardzības zonas transporta un mobilitātes attīstības plāniem