Dacia Jogger tests Nicā (+ FOTO)

Šī auto prezentācija izskatās pēc revolūcijas budžeta klasē. Šādas veiktspējas auto cena sākot no 13820 līdz 17860 eiro ir tiešām patīkama un tas par auto, kas apvieno 7 vietīga unversāla, minivena un SUV īpašības.
Šobrīd Dacia Jogger tiek komplektēta ar diviem dzinējiem - TCe110 benzīna dzinējs 81kw, 200 Nm un 100 LPG benzīns + LPG 74 kw, 170 Nm. Jāpiebilst, ka abu dzinēju tilpums ir 1 litrs un tiem ir 3 cilindri, attiecīgi to patēriņš un CO2 emisija pēc WLTP ir 5,7 l/100km un 7,8 l/100km, kā arī 129 g/km un 121 g/km LPG , 137 g/km bezīnam. 6 pakāpju manuālā ātrumkārba visās esošajās komplektācijās. 2023. gadā iznāks Dacia Jogger hibrīds ar automātisko transmisiju. Auto netiks ražots pilnpiedziņas versijā.
Kopumā auto atstāja ļoti labu iespaidu, kā arī pietiekošu dinamiku. Testa laikā tika nobraukti virs 200 km - daļēji pa autobāni, bet pārsvarā pa kalnu ceļiem, grafiks bija diezgan saspringts , jo izvēlējos garāko maršrutu, tādēļ auto dabūja trūkties. Jāpiezīmē, ka benzīna dzinēja vidējais faktiskais patēriņš ar dinamisku braukšanas stilu pēc nobrauktiem 140 km bija 7,7 l/100km , bet LPG patēriņš pēc no brauktiem 90 km 11,5 l/100 km.
Secinājumi testa rezultātā ir šādi - auto dinamika ir pietiekoša, gan autobānim, gan kalnu ceļiem, ritošā daļa strādā labi un nav pārlieku mīksta, bremzes labas, vienīgi jāņem vērā , ka braucu viens pats, interesanti, kā mašīna sevi parādītu, ja tajā būtu aizņemtas visas septiņas vietas. 16 collu riepu pietiekoši augstais profils labi jūtas arī uz ne tik gludas ceļu virsmas.
Ergonomika salonā ir laba - sēdekļu rindas ir izkārtotas amfiteātra stilā, kas arī aizmugurē sēdošajiem nodrošina labu redzamību. Ir pietiekami daudz vietas dažādiem sīkumiem un pudeļu novietošanas vietas arī aizmugurē sēdošajiem, kā arī atlokāmi galdiņi ar glāžu turētājiem 2. sēdekļu rindā. Salona apdares kvalitāte ir laba, bet ne izcila.
Gala secinājums - Dacia Jogger ir cenas, kvalitātes un veiktspējas ļoti labs apvienojums, konkurentiem nebūs viegli.

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts


Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts
LASI VĒL
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)
- Degviela Spānijā vēl lētāka kā Latvijā? Dīzelis 1.289, bet 95 benzīns 1.359 eiro - 6.05.2025jā (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras salona filtri un cik bieži tie jāmaina? (+ VIDEO)
- Darbu sācis jaunais Honda dīleris Rīgā (+ VIDEO)
- Vai Latvijā varētu ražot elektrību no kodolenerģijas? (+ VIDEO)